Solutii software
1) Sistem de Gestiune a Stocurilor pentru Retail (Magazine, SuperMarket)
Pachetul contine :
1.1 SmartSys POS – Aplicatie utilizata in FrontOffice compatibila cu aparatele fiscale : DATECS, Sapel, Imprimanta fiscala SmartSYS model 220 cu Jurnal Electronic
SmartSys POS este un sistem omologat fiscal, de tip Point of Sale de ultimă generaţie, dezvoltat pe baza experienţei dobândite în mai mult de 15 ani în retail.
Funcţionalităţi principale SmartSys POS:
- Marcaj bazat pe coduri de bare
- Selectii Manuale cu acces in catalogul de produse
- Verificari Produse timp real
- Acces utilizator / parola / casier
- Corectare tranzactie cu card de acces (sef magazin)
- Compatibil cu codurile furnizate de cantare cu etichetare
- Compatibil cu cantare conectate in POS
- Afisare CIF / Nume firma pe bon
- Emitere factura fiscala dupa bon
- Modul de fidelizare cu carduri
- Campanii bazate pe interval temporal pentru anumite produse
- Incasare cu plati partiale (Cash / Card / Bonuri de Masa)
- Stornare retroactiva (returnare / schimb de produse)
- Urmarire a evenimentelor de stornare generate de casieri
- Salvarea tranzactiilor in timp real
1.2 SmartSys Admin – Aplicatie utilizata in Back Office pentru administrarea stocurilor
Funcţionalităţi principale SmartSys Admin:
- Receptii / Retururi de marfa furnizori interni si intracomunitari facturi Eur
- Receptii / Emitere bon consum pentru gestiune consumabile
- Fisa / Balanta / Plati Furnizori
- Dispozitii de plata / de incasare
- Verificarea incasarilor zilnice cu transmitere in registrul de casa
- Managementul nomenclatoarelor
- Fisa de Magazie
- Analiza produse in curs de expirare
- Analiza stocuri limita cu generare de comenzi la furnizori
- Modul de inventariere cu terminale mobile
- Evaluare rotatie stocuri
- Management productie
- Stoc Datat
- Incasari / Interval
- Centralizator NIR
- Centralizator Discount
- Balanta Furnizori
- Vanzari / Produse
- Centralizator Achizitii / TVA
- Centralizator diferente de pret la achizitii
- Centralizator modificari de preturi
- Stoc Valoric / Furnizori
- Jurnal de Casa
- Raport de Gestiune
- Registru de Casa
- Managementul utilizatorilor cu delegare de autoritate
- Verificare evenimente care modifica stocurile
- Statistici si grafice cu distributia clientilor si incasarilor / saptamana
- Generator de etichete coduri de baresi etichete de raft
- Managementul Furnizorilor
- Export note contabile (SAGA, etc.)
- Facturi dupa bon fiscal
- Management acte emise
- Management cantare
- Management fidelizare cu carduri
- Campanii promotionale
- Configurare sistem
- Transfer intre magazine cu simularea automata a receptie NIR in punctele de lucru
2) Sistem de Acces Remote cu raspuns HTML
Se livreaza o interfata WEB prin care toate optiunile specifice Back Office devin accesibile de la distanta pe orice terminal (Smart Phone, Tableta, Laptop) cu informatii in timp real.
3) Modul Gestiune / Facturare Engross compatibil cu SmartSys Admin care descarca automat gestiunea retail
4) Modul specific magazinelor de optica medicala
5) Sistem de gestiune specific magazinelor de arme si munitii
6) Sistem de gestiune / facturare in regim engross cu interfata web
7) Sistem de gestiune / facturare automata pentru cladiri de birouri cu transmitere automata pe email a documentelor
8) Sistem de gestiune / facturare automata a parcarilor cu transmitere automata a documentelor pe email
9) Modul de productie , trasabilitatea operatiunilor cu evidenierea pontajului pe operatiuni si transferuri automate intre depozite prin utilizarea scannerelor mobile.